מה ההבדלים בין סאטיבה לאינדיקה?

מה ההבדלים בין סאטיבה לאינדיקה?

במאמר זה נדון אודות ההבדל בין סאטיבה לאינדיקה. תחילה נבין מה הוא צמח הקנאביס – הוא למעשה צמח ממשפחת הקנאביים, אשר למן העת העתיקה משמש עבור מבחר נרחב של שימושים, כמו למשל – עבור מטרות רפואיות כחומר פסיכו אקטיבי כדי להרחיב את התודעה, וכן עבור ייצור של סיבים. לזרעים אלו אין בכלל השפעה פסיכו אקטיבית והנם עשירים בחלבון, מינרלים, חומצות שומן וצורכים אותם כתוסף מזון מאוד נדרש כיום.

מה ההבדל בין סאטיבה לאינדיקה?

סאטיבה ואינדיקה הנם שני הסוגים המרכזיים של צמח הקנאביס, אבל קיים עוד סוג העונה לכינוי רודארלי. כל סוג הנו בעל עוצמות שונות של חומרים פעילים, בעלי תכונות רפואיות אשר משפיעות על הנפש ועל הגוף. אינדיקה לרוב מעניקה תחושה של הרפיה בגוף, בעוד סאטיבה בעלת הנטייה להעניק חוויה ערנית יותר.

הצמחים של האינדיקה יותר קטנים יותר ועבים למראה, הם בעלי צבע עלים כהה יותר, בעוד שזני הסאטיבה הם צמחים גבוהים יותר, רזים יותר ובעלי גוון ירוק בהיר משל זני האינדיקה. יש אפשרות להבדיל בינהם לפי המראה, הריח והתחושות שהצריכה שלהם גורמת.

סאטיבה –  הזנים מהסוג הזה גדלים לגובה והם צמחים רזים. זנים מסוימים ל הסאטיבה עשויים להגיע עד לגובה של יותר משישה מטרים. ככל שהזן שלה גבוה יותר, כך האפקט של הצמח יהיה יותר בעל אנרגיה. זנים אלו מאופיינים בעלים דקים, כמו למשל – ירוק בהיר והם דורשים אור וכן לוקח להם הרבה זמן לגדול לעומת האינדיקה.

אינדיקה – הזנים שלה יותר דומיננטיים ונוטים אף לגדול לגובה באופן יחסי נמוך יותר. יש להם ריח חריף או לחילופין ריח מתור והם מעניקים לגוף שלכם רוגע מאוד חזק, אשר עוזר בטיפול בחרדה, בהפרעות של שינה ובכאבים בגוף. הזנים של האנידיקה נחשבים בתחום של הקנביס הרפואי למאוד אפקטיביים עבור הקלה בכאב והם אף משמשים לרוב עבור טיפול בהפרעות שינה עבור הרבה אנשים. הזנים של האינדיקה אשר עושים שימוש למטרות רפואיות ניתנים לעתים קרובות למטופלים בשעה מאוחרת של היממה וזאת, בגלל הסיבה שיש להם אפקט חזק של הרדמה.

שתף

מאמרים נוספים

ניהול מרפאות קנאביס

תחום הקנאביס תופס תאוצה, בעת האחרונה עלתה צריכת הקנאביס ויחד איתה נפתחות מרפאות המתעסקות עם קנאביס רפואי ברישיון.  ניהול מרפאה איננו עסק פשוט, אך באמצעות

יתרונות ה - cbd

יתרונות ה – cbd

במאמר זה נדון אודות הנושא של יתרונות ה – cbd. תחילה נבין מהו ה- CBD הקנאבידיול, הוא בעצם המרכיב השני העיקר בצמח הקנאביס והוא לחלוטין

מהו CBD

כל המידע בנושא CBD

מהו CBD? למעשה הוא קנאבידול, הוא המרכיב העיקרי השני אשר פעיל בקנאביס. בשנים האחרונות נודע כי הוא חלק שלא נפרד מן היתרונות הרפואיות אשר מייחסים