מה ההבדלים בין הקנאביס הרפואי לבין הקנאביס הרגיל

מה ההבדלים בין הקנאביס הרפואי לבין הקנאביס הרגיל

במאמר זה נעמוד על ההבדלים בין קנאביס רפואי וקנאביס רגיל. למעשה כצמח אין הבדלים אמתיים בין קנאביס רפואי וקנאביס רגיל, לפעמים הקנאביס הרגיל יהיה יותר איכותי, הדבר תלוי בשיטה ובאיכות של הגידול ובכל מיני גורמים נוספים. תחילה נבין מה הוא קנאביס רפואי? ובכן, קנאביס רפואי הנו למעשה, שמן, או מיצוי צמח הקנאביס או פרחים, אשר עונים גם לכינוי מריחואנה רפואית או לחילופין גראס רפואי, ההבדל הוא שניתן לקבל אותו אך ורק במרשם רופא תוך כדי מעקב רפואי בשל הבעיה לשמה אתם נזקקים לקנאביס רפואי. לעומת זאת, קנאביס רגיל הנו צמח אשר מכיל יותר משש מאות מרכיבים רפואיים פעילים ועושים בו שימוש כבר מהעת העתיקה לצרכים כמו למשל – יצירת סיב, רפואה והנאה.

מה הם ההבדלים בין הקנאביס הרגיל לבין הקנאביס הרפואי?

למעשה הכוונה הנה עבור אותו הצמח, רק שגידול עבור צרכים רפואיים אמור להיעשות באופן יותר קפדני, על מנת להעניק איכות רפואית איתנה לשימוש שלכם. ייצורם של החומרים הרפואיים בצמע מאוד מושפע מן התנאים אשר בהם הוא צומח.
הקנאביס עצמו מיוצר, גדל וכן נארז ונמכר על ידי חברות אשר משרד הבריאות אישר להן לגדל קנאביס רפואי ועומדות בכל הקריטריונים של פיקוח ומעקב שנקבעו על ידי המשרד. ישנם נכון להיום תשעה מגדלי קנאביס רפואי, ועוד כארבעה מפעלים יצרניים.
מי שאמור לאשר לכם את הרישיון לקנאביס רפואי הוא אחד הרופאים אשר הוסמכו לכך באמצעות משרד הבריאות. הרשות האחראית לניהול נושא הקנאביס הרפואי בישראל היא יק”ר – היחידה לקנאביס רפואי – אשר שייכת למשרד הבריאות.
הקנאביס נמכר בבתי מרקחת או על ידי חברות אשר הן מורשות לכך.
הקנאביס גדל בחווה עם תווי תקן מתאימים (IMC-GAP), חממות עם בקרת איכות, ושאר נהלי ייצור נאותים, ויוצר בהתאם במפעלים שעומדים בתקנים משלהם (IMC-GMP).
הקנאביס הנו בעלים של ערך רפואי לטיפול והקלה במבחר רחב של בעיות וכן מחלות רפואיות. כמו למשל – טרשת נפוצה, כאבים, אפילפסיה, פרקינסון, חרדות, בעיות עור, בחילות וכיוצא בזה.

שתף

מאמרים נוספים

ניהול מרפאות קנאביס

תחום הקנאביס תופס תאוצה, בעת האחרונה עלתה צריכת הקנאביס ויחד איתה נפתחות מרפאות המתעסקות עם קנאביס רפואי ברישיון.  ניהול מרפאה איננו עסק פשוט, אך באמצעות

יתרונות ה - cbd

יתרונות ה – cbd

במאמר זה נדון אודות הנושא של יתרונות ה – cbd. תחילה נבין מהו ה- CBD הקנאבידיול, הוא בעצם המרכיב השני העיקר בצמח הקנאביס והוא לחלוטין

מהו CBD

כל המידע בנושא CBD

מהו CBD? למעשה הוא קנאבידול, הוא המרכיב העיקרי השני אשר פעיל בקנאביס. בשנים האחרונות נודע כי הוא חלק שלא נפרד מן היתרונות הרפואיות אשר מייחסים