מה הם זרעי קנאביס ואילו סוגים קיימים?

מה הם זרעי קנאביס ואילו סוגים קיימים?

הרוב הגדול של זרעי קנאביס אשר ניתן לרכוש אותו בכל מגוון חנויות איכותיות של זרעי הקנאביס, יציג במרבית מן התרחישים אחוזים גבוהים של הנבטה, כתשעים וחמישה אחוזים ואף יותר. הווה אומר – רק לעתים רחוקות תיאלצו לקנות זרע קנאביס אשר אינו ינביט כלל וכלל. מאידך, זרעי קנאביס אשר מגיעים ממקום כל שהוא ואינו מוכר, עשויים להיות בעלי תקלות ובסופו של תהליך להביא לגידולו של צמח חלש, המאופיין בקצב צמיחה איטי ובעל פוטנציאל יבול נמוך מאוד, וכן חשוף למחלות.

כיצד ניתן לדעת אם זרע הקנאביס הינו איכותי?

• גישת האינטואיציה – בדיוק כפי שאתם יודעים להבחין בין פירות נבחרים ואיכותיים לכאלה שהם אינם, ניתן על ידי התבוננות להבחין האם הזרעים אשר לפניכם הינם לא טובים או לחילופין טובים מאוד.
• בלי סדק – עליכם לבדוק את הקליפה של הזרעים. זרעים של קנאביס עם סדקים בקליפה עשויים לאפיין חדירה שאינה טובה של לחות, מזיקים וכן אוויר.
• גישה של כוס מים – הנה יעילה עבור כל סוגי הזרעים למיניהם, אבל ניתן לעשות בה שימוש רק כאשר מעוניינים לגדל את הצמח. עליכם למלא כמחצית כוס מים ולהניח בתוך הכוס את זרע הקנאביס. אחרי כמה שעות במידה והזרע שקע בכוס – סימן שהוא טוב ובריא.
• כאשר הקליפה שעוותית – זרעי קנביס איכותיים הנם בעלי שכבה דקה שעשויה משעווה ומקנה להם מראה מבריק.

הסוגים השונים של זרעי קנביס –

• זרעים של קנביס רגילים – אלו הם זרעים אשר נוצרים מהפריה טבעית של צמח זכרי עם צמח נקבי. מזרעים של קנביס רגילים אין אפשרות לדעת אם הצמח שיגדל הנו זכרי או נקבי.
• זרעים של קנאביס אוטומטיים – אלו הם זרעים של קנביס נקביים, אשר הוכלאו ביחד עם רודרליס, על מנת ליצור צמח אשר גדל בלי הקשר לעונות של השנה ובטווח זמן מהיר למדי.
• זרעים של קנביס נקביים – הם למעשה זרעים, אשר הונדסו באופן גנטי, על מנת שיבטיחו צמח נקבי אשר מספק פרחים.
• זרעים של קנביס אינדיקה – סוג של זרעי קנאביס אשר מהווה השפעה מרגיעה על הגוף שלכם, מה שמסייע בידי חולים בכל מיני בעיון פסיכולוגיות, בפוסט טראומה ובאינסומניה.
• זרעים של קנביס סאטיבה – מכילים את הקנאבינואיד, אשר מסייע לגוף שלכם להרגיש חזק ולא עייף. כמו כן, הם בעלי תכונות איכותיות ניכרות מן ההיבט הרפואי – כמו למשל – הפרעות בשינה, פרקינסון, פרכוסים והתכווצות שרירים.

שתף

מאמרים נוספים

ניהול מרפאות קנאביס

תחום הקנאביס תופס תאוצה, בעת האחרונה עלתה צריכת הקנאביס ויחד איתה נפתחות מרפאות המתעסקות עם קנאביס רפואי ברישיון.  ניהול מרפאה איננו עסק פשוט, אך באמצעות

יתרונות ה - cbd

יתרונות ה – cbd

במאמר זה נדון אודות הנושא של יתרונות ה – cbd. תחילה נבין מהו ה- CBD הקנאבידיול, הוא בעצם המרכיב השני העיקר בצמח הקנאביס והוא לחלוטין

מהו CBD

כל המידע בנושא CBD

מהו CBD? למעשה הוא קנאבידול, הוא המרכיב העיקרי השני אשר פעיל בקנאביס. בשנים האחרונות נודע כי הוא חלק שלא נפרד מן היתרונות הרפואיות אשר מייחסים