כיצד קנאביס יכול לסייע בהקלה ושיכוך כאבים?

כיצד קנאביס יכול לסייע בהקלה ושיכוך כאבים?

קנאביס רפואי ידוע ומוכר בכך שהוא עשוי לרפא ואחת מתכונותיו הנה הקלה על מכאובים בגוף. אחד מן התנאים כדי לקבל רישיון לקנאביס רפואי הוא כאבים ממקורות וכל מיני סוגים. קנאביס רפואי לשיכוך כאבים עוזר למרביתם של החולים אשר מתלוננים על כאבים כאלו ואחרים.

מה הם סוגי הכאב הנפוצים ביותר?

• כאב מרכזי , זה הוא מצב אשר בו לא ניתנת הסכמה כללית על סוגו של הכאב. עצם הכאב נעשה מתוך תוצאת פעילות מתואמת בתאים במוח שלכם. בעת שאותם החלקים במוח עוזרים לכם לקלוח תחושה פיזית של כאב, ביכולתם לווסת את העוצמה של חישת הכאב אשר אותה אתם חווים.
• כאב נויספטיבי – והיה ונפצעתם באופן פיזי, ישנה אפשרות שבה לא תרגישו בכלל כאבים. אך גם בצורה הפכה זה קיים – יש מצב נתון בו אתם סובלים מכאבים גם כאשר לא נפגעתם באופן פיסי, כמו למשל המחלה פיברומיאלגיה, אשר ההתפתחות שלה בגוף מסבה להרבה חולים סבל מכאב רב לכל חייהם.

האם הקנאביס עוזר בתחום של שיכוך כאבים מכל הסוגים?

על פי הרבה מחקרים אשר נעשו בתחום, קנאביס רפואי לשיכוך כאבים מסייע בהחלט עם מעט תופעות לוואי בהשוואה לחלופות האחרות. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם יוצאים נגד היתרון של קנאביס בהקלה על הכאבים והם גורסים שהם מקריים בהחלט ונובעים לא מהגוף אלא מהנפש שלכם.
שורה תחתונה, מדובר כאן ביתרון מדעי, אבל גם לו יש חסרונות, כגון – כמות נמוכה של CBO, עשויה לגרום לתופעות לוואי לא רצויות, כמו למשל – סחרחורת או בחילה, או שימוש לטווח הארוך בקנאביס הרפואי פוגם ביעילות של הזנים, מאחר שהגוף שלכם יפתח אליהם עמידות.
לסיכום, קנאביס רפואי הנו הטיפול הכי יעיל עבור אלו מכם אשר סובלים מכאבים, אף עם בצורה זמנית ויחד עם הצורך להחליף זנים ובכל אופן, מדובר בדרך הכי יעילה מן ההיבט של תופעות לוואי וסיכונים, אשר כמעט ואינם קיימים בעישון קנביס רפואי, וזאת בהשוואה לכל תרופה אחרת, כימית וכן טבעית, עבור שיכוך הכאבים שלכם.

שתף

מאמרים נוספים

ניהול מרפאות קנאביס

תחום הקנאביס תופס תאוצה, בעת האחרונה עלתה צריכת הקנאביס ויחד איתה נפתחות מרפאות המתעסקות עם קנאביס רפואי ברישיון.  ניהול מרפאה איננו עסק פשוט, אך באמצעות

יתרונות ה - cbd

יתרונות ה – cbd

במאמר זה נדון אודות הנושא של יתרונות ה – cbd. תחילה נבין מהו ה- CBD הקנאבידיול, הוא בעצם המרכיב השני העיקר בצמח הקנאביס והוא לחלוטין

מהו CBD

כל המידע בנושא CBD

מהו CBD? למעשה הוא קנאבידול, הוא המרכיב העיקרי השני אשר פעיל בקנאביס. בשנים האחרונות נודע כי הוא חלק שלא נפרד מן היתרונות הרפואיות אשר מייחסים