מהו קנאביס רפואי?

מהו קנאביס רפואי

יש באפשרותו של קנאביס רפואי לעשות שימוש בזכות היתרונות הרבים שלו של טיפול במצב רפואי נתון. נכון לשנת 2019 הקנאביס הרפואי הכי נפוץ עבור השימוש לטיפול בכאב. שימושו באופן חוקי של הקנאביס הרפואי ממשיך להתרחב ולהתעצם על פני כל הגלובוס וכיום ניתן למצוא כעשרים ותשע מדינות, אשר מאפשרות באופן חוקי לעשות בו שימוש.
אופן השימוש בקנאביס רפואי בתחומים של כאב כרוני או מערך מחלות בריאות מתואר רבות על ידי הכתבים העתיקים וכל מיני הוכחות עבור שימוש בקנאביס, על מנת להקל במקצת מן הכאב בעת העתיקה. כמו כן, בספרות הרפואית אנו מבחינים כי עשיית שימוש בקנאביס רפואי מיטבית עבור כאב כרוני אצל מבוגרים.
הסיבה הנפוצה ביותר לשימוש בקנאביס רפואי הנה – כאב כרוני. הזיהוי של ההבדלים בין נתוני שימוש, כמו למשל – תסמונת כאב כרונית, מיגרנה, דלקת פרקים וכיוצא בזה – עשוי להיות אפקטיבי באופטימיזציה של הזנים של קנאביס רפואי או בהבדלי המינון בין תת קבוצות אלו.
קנאביס רפואי מסייע לחרדה בעת התקפה של מצבים אשר בו אתם נמצאים בחרדה, מסייע בטיפול בכל מיני דלקות והסרטן על כל סוגיו, מסייע באם יש לכם הפרעות בשינה. הוא צמח נפלא וישנן כל מיני דרכים כיצד לצרוך אותו.

השיטות לשימוש בקנאביס רפואי.

השיטות הן כדלקמן –

• בעירה – זה הוא תהליך כימי כאשר בו חומר כל שהוא מגיב עם חומר שהוא מחמצן ובמהלך התהליך משתחררת האנרגיה. חומר זה עונה לכינוי דלק. הבעירה הנפוצה ביותר הנה זאת אשר בה החמצן בוער בנוכחות של חמצן.
• עישון – למעשה מהווה שאיפה של עשן לדרכי הנשימה או לחילופין לפה שלכם מתוך האלמנטים הבאים – נרגילה, באנג, סיגר ומקטרת. החומר העיקרי אשר מהווה שימוש לעישון הנו טבק, אבל אחת מן הדרכים של צריכת סמים כמו למשל הקנאביס.
• שאיפה – ניתן לשאוף את הקנאביס ואז ייכנסו הגזים לריאות לפני שהם ייספגו בזרם הדם שלכם.
.מי מבינכם אשר צורך קנאביס רפואי יכול לעשות זאת במירב האמצעים אשר קיימים, כמו למשל –
• עט עישון – אתם יכולים לשאת אותה לכל מקום אשר אליו אתם הולכים וכולם בוודאי יחשבו שאתם מעשנים את הסיגריה האלקטרונית, ללא הרמת הגבה של אנשים שאתם צורכים את הקאנביס הרפואי. יתרון – קטנה וקלילה ובריאה יותר מהעישון. חיסרון – לא חברתי.
• מקטרת – העישון הכי נפוץ, היא קומפקטית, ניידת וקלה להפעלה. העישון בה ידרוש מכם מעט תשומת לב וכן סובלנות. יתרון – קלה להשגה, נוחה עבור השימוש בה וכן מגיעה במבחר נרחב של גדלים וצורות. חיסרון – עלולה לגרום לסרטן ואף לדלקות באזור הריאות והפה.

שתף

מאמרים נוספים

ניהול מרפאות קנאביס

תחום הקנאביס תופס תאוצה, בעת האחרונה עלתה צריכת הקנאביס ויחד איתה נפתחות מרפאות המתעסקות עם קנאביס רפואי ברישיון.  ניהול מרפאה איננו עסק פשוט, אך באמצעות

יתרונות ה - cbd

יתרונות ה – cbd

במאמר זה נדון אודות הנושא של יתרונות ה – cbd. תחילה נבין מהו ה- CBD הקנאבידיול, הוא בעצם המרכיב השני העיקר בצמח הקנאביס והוא לחלוטין

מהו CBD

כל המידע בנושא CBD

מהו CBD? למעשה הוא קנאבידול, הוא המרכיב העיקרי השני אשר פעיל בקנאביס. בשנים האחרונות נודע כי הוא חלק שלא נפרד מן היתרונות הרפואיות אשר מייחסים